Circuiti stampati d'alta frequenza
Quali sò i materiali aduprati per fà pannelli PCB d'alta frequenza?
A prestazione di i circuiti stampati à alta frequenza in ambienti wireless o altri ambienti à alta frequenza dipende da i materiali di custruzzione. Per parechje applicazioni, l'usu di materiali FR4 laminati pò migliurà e proprietà dielettriche.
U livellu DF di i materiali generali determina direttamente a prestazione di i PCB:
DK (custante dielettrica di u materiale DK, chì indica a so capacità di almacenà cariche) deve esse abbastanza chjuca è stabile, di solitu u più chjuca pussibule, postu chì un DK altu pò causà un ritardu di trasmissione di u signale.
DF (DF hè l'angulu di perdita di u materiale, è quandu i signali sò trasmessi in u materiale, ùn si propaganu micca cumpletamente in avanti longu u percorsu di u signale, è alcuni di elli scorrenu attraversu u materiale in i cunduttori vicini.) deve esse assai chjucu, ciò chì affetta principalmente a qualità di a trasmissione di u signale. Un DF più chjucu pò riduce currispundentemente a perdita di signale.
U coefficientu di dilatazione termica deve esse u più pussibule u listessu chè a foglia di rame, postu chì a differenza pò fà chì a foglia di rame si separi durante i cambiamenti di fretu è di caldu.
In ambienti umidi, l'assorbimentu d'acqua deve esse bassu, mentre chì un assorbimentu d'acqua altu pò influenzà DK è DF.
A resistenza à u calore, a resistenza chimica, a resistenza à l'impattu è a resistenza à u sbucciamentu devenu esse bone. U coefficientu di dilatazione termica di i circuiti stampati d'alta frequenza deve esse u più pussibule u listessu chè a lamina di rame, postu chì i circuiti stampati d'alta frequenza ponu causà a separazione di a lamina di rame in cundizioni alternate di fretu è caldu. Per assicurà e prestazioni perfette di i circuiti stampati d'alta frequenza, hè necessariu esse u più pussibule u listessu chè a lamina di rame. I PCB d'alta frequenza anu e caratteristiche di resistenza à u calore, resistenza à a corrosione chimica, resistenza à l'impattu è bona resistenza à u sbucciamentu.












